Πρόσκληση σε παλιούς, νέους και νεότερους φίλους

Καλώς ήλθατε στο νέο μου blog. Εδώ μπορείτε να ενημερωθείτε για τα έργα μου, τα οποία χρόνια τώρα έγραφα από χόμπυ, αλλά που πλέον αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα να τα μοιραστώ με όλους εσάς… Εάν σας σαγηνεύουν οι ιστορίες φαντασίας, επιστημονικής και μη, η περιπέτεια και το βαθύ συναίσθημα, τότε σίγουρα βρίσκεστε στο σωστό μέρος. Σας εύχομαι καλή ανάγνωση!

Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Προς αποφυγή παρανοήσεων: Οι Πύλες εκδίδονται στα Ελληνικά!

Επειδή υπέπεσαν στην αντίληψή μου κάποιες δημοσιεύσεις στο Facebook που λένε ψευδώς ότι το βιβλίο μου κυκλοφορεί αποκλειστικά στην αγγλική γλώσσα και οι οποίες προφανή σκοπό έχουν να αποτρέψουν Έλληνες αναγνώστες να το προμηθευτούν, δηλώνω επίσημα ότι το βιβλίο που εκδίδω είναι γραμμένο στην Ελληνική γλώσσα, όπως και αναγράφεται άλλωστε στην ιστοσελίδα της πώλησής του [language: Modern Greek (1453-)] . Η όποια παρανόηση έχει πιθανόν να κάνει με το γεγονός ότι η διεθνής σελίδα η οποία πωλεί το βιβλίο μου δεν αναγνωρίζει τους ελληνικούς χαρακτήρες και ως εκ τούτου έπρεπε να έχει μία περίληψη σε κάποια γλώσσα λατινογενή. Η περίληψη στα αγγλικά που βρίσκεται εκεί λοιπόν δεν αφορά σε αγγλικό, αλλά στο ελληνικό κείμενο. Όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο, αυτό το πράττει από άγνοια ή από αρνητική σκοπιμότητα…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.